Wednesday 30 November 2011

Ta-Ra-Ba-Ya-Ta





"Sss...Salam alaikum. Izayyukum? Wakhbarak eih? Tamam?"
"Grr....Grrr...Fuuh...Fuuh..."


Adoi, sejak negara revolusi ni masuk era Salji, makin teruk gua jadi. Gua jadi makin malas, makin besar, makin bersalji jugak. Kalau ikutkan hati, gua tak nak pun sentuh papan kekunci ni. Tapi, hati gua tersentuh. Gua rasa tertolak untuk berkongsi sebuah video ringkas mengenai tarbiyah. Ada sorang kawan gua di sekolah lama dulu post dekat MukaBuku.


Menarik, hati gua yang beku ni pun suam sekejap. Sekejap je lah. Cubalah tengok dan ambik isi dia. Tekan note bawah ni ye!


4 comments:

kori!!! org tgk video yg sama juga smlm!!
 
haha... ye? wush, ada telepati ni.. Ok dah ke nyah?
 
ok dah.luka dah semakin baik..ada kawan org putih bagi lavender oil suruh letak kat luka..huhu

nyah
 
jatuh muka dulu sakitnya. itulah, baru naik basikal.. Lain kali berhati-hati di jalan raya.haha.
 

Post a Comment