Tuesday 17 August 2010

Ubat Kasih Kuat


Nama : Tautan Hati

Jenis : Rohani (Tablet)

Pengasas : Fatimah Syarha Mohd Noordin (Sudah berkahwin)

Pengilang : Telaga Biru Sdn Bhd

Berat Bersih : 785 Gram

Dos : 3 Bab setiap hari (tua) 5 Bab setiap hati (remaja) 1 Bab setiap hari (kanak-kanak)

Masa Penggunaan : Sesuai di ambil sehari selepas Sijil Pelajaran Malaysia tamat, Sebelum melelapkan mata, Menanti ketibaan komuter, Cuti akhir tahun, Elakkan sewaktu pembelajaran sedang berjalan atau ketika memandu

Kesan Sampingan : Mengurangkan pendarahan hati, membantu mengawal pernafasan, mengawal kenaikan darah yang mendadak, menyahtoksin dengki dan iri hati dari badan, meningkatkan tenaga rohani, melancarkan perjalanan pemikiran, memberi kelegaan pantas, merawat penyakit jiwa yang serius (khusus untuk mereka yang ingin mencari Kekasih)

Tarikh Dikilangkan : 2006

Tarikh luput : Dimakan anai-anai, kecurian atau kehilangan, dilupakan

Kandungan : Halaqah, Cinta Kerana Allah, Adab-adab pergaulan lelaki dan perempuan, Kriteria-kriteria wanita solehah, Al-quran dan Hadith



Nasihat doktor :

Amalan pemakanan Tautan Hati setiap hari dapat membantu mengurangkan masalah hati, sakit-sakit dengki berjangkit dan tekanan darah tinggi. Segalanya daripada Allah, ini hanya usaha mulia. Sebarang kesan sampingan yang mengganggu hendaklah dilaporkan dengan segera sekiranya menjejaskan kesihatan.

Jangan serahkan ubat ini kepada sesiapa yang kurang dipercayai. Adik anda juga mungkin berisiko menghilangkannya (seperti yang berlaku kepada saya).

Ubat ini telah diluluskan oleh Kementerian Kesehatan Malaysia

1 comments:

apakahhh...?
 

Post a Comment